SKRIVET: 2010-08-12, kl 20:46:28 | PUBLICERAT I: Dagens

Vart kommer allt ifrån?


Så där ja, nu är det snart helg igen :D Vilket känns helt underbart om man frågar mig… idag hämtade mamma upp Vilden på dagis så jag passade på att rensa ur fröken frökens rum :P Herregud fattar inte varför jag blir förvånad varje gång jag gör det… hur mycket grejer kan en unge ha egentligen? Och jag förstår mig inte riktigt på varför hon har en miljard gosedjur ?? Hon leker då aldrig med någon utav dom ??? ja eller två utav dom växlar hon med när hon ska sova men dom andra ligger bara huller om buller överallt… och jag med mitt klena hjärta klarar ju inte av att göra mig av med dom heller… så vad gör man ? man trycker ner en miljon gosedjur i en byrålåda och låtsas inte om att dom finns :D  sen tog jag en vända igenom resten av lägenheten så nu är det rent och snyggt… ja i alla fal så rent som det kan bli med karl, barn, jag och hund i alla fal :) plus att det står en äppelpaj i ugnen…  Ja jag känner mig som en hemmafru idag :P



I morgon är Vilda ledig från dagis och åker på egna äventyr över dagen för att sedan lämnas 17,30 då jag hoppas pappa kommer och plockar upp oss för en helg där ute… det lär ju hända att vi fiskar en del kan jag tänka mig men ska även kolla över lite häst grejer som jag har drällandes där ute… för tar ju hem hästen nu om några månader vilket känns väldigt roligt! Då jag börjat sakna hästlivet väldigt mycket den sista tiden och det känns som jag har tid över nu för honom + att det är en bra grej för Vilda med :) Måste bara fixa stallplats först då :)

 

Näe kanske vika lite tvätt och se en film?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: