SKRIVET: 2010-08-16, kl 18:16:11 | PUBLICERAT I: Dagens

Måndag igen :P

 

I helgen åkte vi ut till pappa och där hände det grejer en del fiske, plockade svarta och röda vinbär… besökte ormarnas hem och plockade hallon!! Fy sjuton va obehagligt det va så jag gick mest och ropade HEEJ ORMARNA så som skulle höra att jag kom… ja tills pappa kläckte ur sig, Märta visst vet du att ormar inte hör något? Då vart jag tyst och började med stamp tekniken istället :P är tacksam över att Danne var kvar hos pappa med Vilda så han slapp se vilket psyckfall till flickvän han har helt enkelt :D Men ioförsig så jämnar vi nog ut varandra rätt bra ;) Men tillbaka till ormarna det är ju fan det värsta jag vet och då trampa runt bland hallonbuskar, sten och massa jävla sly var ju ingen höjdare! Men jag överlevde i alla fal och har massa bär i frysen… Och nu har vi bilen hemma igen får dock inte köra den för det ska bytas bromsbelägg och besiktas men men den är ju hemma nu i alla fal…

       

Veckan består av jobb, skriva in sig på skolan och ett försök till att tvinga Erika på Chai-dejt! ;)

Och ikväll en promis!!


Sara - Ensamstående mamma

Ja du, det är en kille bara.. ;) Nämen, vill inte gå ut med något än förrän vi har träffats lite mer.



PUBLICERAT: 2010-08-19, 18:13:40 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: