SKRIVET: 2010-08-24, kl 21:58:26 | PUBLICERAT I: Dagens

En helt vanlig Tisdag kväll

 
Jag och D kör lite ansiktsmask ikväll funderade på om vi skulle gå in och väcka upp Vilda då hon var livrädd för mig sist jag gjorde det meen då tänkte jag på att jag inte ville att lillskruttan skulle få en allt för traumatisk barndom så vi skippade det… Ska strax lägga oss i soffan och slö se lite film jag har lovat att se Transformers 2 hm vad gör man inte för kärleken ;) Imorgon blir det att försöka leta rätt på en höst jacka till mig och kanske ta en fika eller nåt…

 

                                                 

Natti


Hea

Men stackars vilda :D. Jag skrämde hundarna en gg då jag hade på mig ansiktsmask,haha :D.



PUBLICERAT: 2010-08-30, 10:12:28 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: