SKRIVET: 2010-04-22, kl 21:30:21 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Utmanad...

Vart utmanad av Iss. Såå här kommer 10 sanningar om mig…




1. Jag har fobi för ormar, ödlor och det mesta som kan bor i ett terrarium. + fötter :)

2. Jag är helt besatt i skor och blir ärligt, lycklig av att köpa dom.

3. Tycker inte om mina fötter då dom blivit större sen jag fick barn =svårare att hitta rätt på snygga skor, som fortfarande är snygga i mina ubåtar.

4. Jag snarkar!! Dock inte hela tiden eller varje natt.  Jag lider såklart inte så mycket av det, jag hör ju inte mig själv. Men D som ligger bredvid brukar vara mindre imponerad.

5. Jag är en riktig bokmal och kan läsa hur mycket som helst bara jag hade tid för det.

6. Jag har väldigt svårt för att ty mig till människor… väldigt sällan jag gillar någon jag träffar första gången. Väldigt sällan jag gillar folk över lag… hm ensam är stark… kanske?
 
7. Jag sparar på det mesta och har extrema svårigheter att kasta saker om jag inte får ett ”ryck” och då kastar jag det mesta.

8. Hatar trångsynta och falska människor.
 
9. Jag ser nästan aldrig på tv… den hänger mest där för dekoration och när Vilden ska se barntv.

10.Hatar att gråta framför andra människor då även mina nära och kära.


Och jag utmanar Hea och Therese ;)


eriika - the real preggosarius fat.

"2. Jag är helt besatt i skor och blir ärligt, lycklig av att köpa dom."



no shit sherlock? :P



PUBLICERAT: 2010-04-23, 07:20:28 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Hea

Oj! nu måste jag ju göra det här :D



PUBLICERAT: 2010-04-26, 19:05:38 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: