SKRIVET: 2010-04-20, kl 20:30:53 | PUBLICERAT I: Dagens

Cash is king…

När man har dom :P Åhh så mycket jag skulle vilja göra just nu… Handla mängder med sommarkläder till Vilden och mig, vill köpa en skinn jacka, gå till frisören och fixa burret, tapetsera om… köpa massa nya möbler och pjoller, åka bort någon vecka… hm om man kanske skulle börja spela på lotto?? Och vinna sisådär några miljoner eller nåt :) det skulle ju inte alls vara fel… får fundera på det här en stund :P

 

Så nu har jag gnällt av mig lite :) idag har det varit skola… vi fick lära oss att stycka en kyckling… det ni! :P va väl inte trevligaste i hela värden men det funkade. Sen har jag målat SISTA varvet på stolarna medans Vilden och Danne målade med glitter färg :D så nu kommer man vara täckt med glitter i 14 dagar till :D peppar bara på att få klart stolarna och bordet nu så man kan dra igång en storstädning för det behövs och är det någon som känner sig frivillig så är det bara att höra av sig :)

 

Ut med hunden och kanske en film…


Iss

Sv: Ja, det gör vi verkligen! :-D TVINGA! :-D Kram!



PUBLICERAT: 2010-04-20, 21:07:33 | URL: http://almberg.blogg.se/
eriika

haha tobbe fick nått ryck och undra när vi skulle vårstäda häromhelgen, jag sa ba varsegod :)



vi kanske skulle styrt upp mongolotto nån kväll?



PUBLICERAT: 2010-04-20, 21:15:35 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: