SKRIVET: 2009-09-17, kl 22:45:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Värdelös på rubriker....

 

Vilda gick idag :D framsteg framsteg.. men det vart bara några steg innan det gjorde för ont. Det är riktigt tråkigt faktiskt då hon får så ont i benen av att krypa runt hela tiden :(

Men det är ju faktiskt helt otroligt hur mycket och snabbt ett krypande barn kan stöka ner :O

Har städat hela dagen idag :P

 

Jag skulle behöva sätta mig och plugga egentligen men känner inte alls för det å det kommer ja ju få lida för i helgen tyvärr men får ta igen det imorgon och på söndag istället.

 

Imorgon blir det att hjälpa lillebror som får sin första egna lägenhet, sen träffa upp Erika på stan för en sväng om där, har ju lovat Vilda ett besök på leksaks affären så dit måste vi ju ;)

Men nu blir det en sväng ut å kissa av vovven :)

 

Jag och Emma sist vi va ut :)

 

Sen ett måste ha! Mitt shopaholic beroende behöver dom :)

 



eriika

åh, jag ha int träffa vildarn på evigheter ju! det blir kul :)



de där är inte skorna från scorett. eller?



PUBLICERAT: 2009-09-17, 23:46:41 | URL: http://headtrips.blogg.se/
märta

Jaa det e fan ett tag sen nu hehe men imorn blire :D



jo det e ju dom :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: