SKRIVET: 2009-10-23, kl 17:48:09 | PUBLICERAT I: Dagens

VilkenJävlaDag!

Vilken jävla dag :S

För det första så stannar bilen i morse på väg till jobbet, så pappa fick komma å hjälpa mig...Sen när jag har ca 10 min kvar på jobbet inser jag att jag glömt leg helvetet hemma så jag får inte göra  mitt prov idag :( och jag ville verkligen få bort det!! Jag är trött och sliten, somnar på soffan när jag kommit hem och drömmer en massa skit helt enkelt om en massa idioter

 

 

Så idag är jag inte alls nöjd på livet..

 

MEN

nu är snart dag 2 gjord :D

och har inte haft problem med den

en enda gång :)

William ska komma hit och sova

Jag ska ta en promis och ett varmt bad

Men först ska jag se om Erika kan få mig på bra humör

 

Tänker på dig hun

 

HEJBA!


eriika

jag hoppas det blev bättre efter vi pratat valrossar iaf!



JAG KOMMER OCH VÅLDGÄSTAR DITT BADKAR SNART!! jag vill oxå bada juuuuuuuu:(



PUBLICERAT: 2009-10-23, 19:47:59 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: