SKRIVET: 2009-10-31, kl 21:07:54 | PUBLICERAT I: Dagens

Så kan det va...

Såå nu var fuskar dagen över, lika bra det fy vad jag har ätit allt möjligt idag :O inte bra :P Men imorgon blir det stenhårt på CB igen vilket känns rätt skönt :)

 

Kom nästan nyss hem från pappa är lite trött men har riktigt ont i foten :S måste nog ta å ringa vårdcentralen på Måndag.. Då jag kommer måsta sitta och vänta en mindre evighet på att få reda på vad som är fel och sen kan dom inget göra åt det och jag får åka hem :P

 

Oj vad arg jag blev på dig idag! Du stod bara och stampade och höll på för att du var stressad! Ja skiter i om du är stressad eller inte när det va ett tag sen du såg henne du kanske ska börja tänka på vad som betyder saker här i livet..

 

Näe nu ska jag söka rätt på Dunderklumpen åt Vilda, saknar henne jätte jätte mycket...

 

 

Oj vad jag saknar henne!

Du var verkligen one of a kind!

Hur kan det fortfarande göra lika ont som då?

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: