SKRIVET: 2009-10-24, kl 19:18:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Picknick? :O

Idag har jag varit iväg och jobbat en sväng på restaurangen, fick ha hand om all mat idag så jag är lite trött nu :P Det va mycket folk idag, som tur är jobbar jag och Maja riktigt bra ihop så dagen flöt bara på ….. så Chefen va nöjd i alla fal :D Gud vad jag trivs där synd bara att det är nästan omöjligt att få en heltid där. Tråkigt nog.

 

Sen kom Vilda hem från sin pappa nästan precis när jag parkerat min bil. Dock tröttheten så Kände jag bara lycka! Har saknat henne jätte mycket idag.

 

Så vi träffade mormor en sväng och nu har vi myst framför djungelboken och imorgon är det planerat att försöka vara ute så mycket som möjligt, bara på med en massa kläder ska försöka få ner henne i vagnen en sväng med så man kommer ut på en promenad! Frågade fröken fröken vad hon ville hitta på ute imorgon hon funderar en stund sen kläcker hon ur sig att hon vill ha picknick. Hm ja du jag är ju faktiskt inte jätte peppad på picknick ut i slutet på Oktober + Cb kur ;) men men allt för trollungen så vi får väl försöka lösa det på något sätt helt enkelt....

 

Nu blir det att försöka röja undan massa leksaker m.m Så det är städat imorgon när man kliver upp.. man mår så mycket bättre då..

 

Erika! En date med monsterna imorgon kanske??

 

Och du D du är ju bara helt otroligt söt du ;)

Ja tyck om dig..

 

Hejba


Flawless

Asså jag vill me ha picknick... får väll gå ut o sätta mig på en parkering i nörheten o käka en kebab... Du vem är den där D du snackar så mycket om ? ;-)



PUBLICERAT: 2009-10-24, 21:30:34 | URL: http://nattkaffe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: