SKRIVET: 2009-10-31, kl 01:30:52 | PUBLICERAT I: Dagens

Ny väckar klocka kanske?

Försov mig i morse igen! :S Måste nog ta och införskaffa mig en bättre väckar klocka :P

Vart 9 tim på jobbet idag :D Vilket var riktigt bra, behöver pengarna... Jag är verkligen ett ”alltIallo” på jobbet ingen där är ju speciellt händiga så då är det jag som får fixa allt som går sönder! idag va jag rörmokare då vattenlåset hade gått sönder på vattenbadet i köket andra gånger snickare och elektriker, ja är lite som killen på jobbet bland alla kvinnor ;) tror jag ska kräva högre lön snart.. ;)

 

Efter jobbet åkte jag och plockade upp Lillebror med flickvän och så plockade vi upp Vilda på dagis för att sedan åka ut till pappa allihopa, jag tycker det är skönt att åka hit ut och bara göra absolut inget alls och Vilda älskar det :D

 

Imorgon blir det att plugga hela dagen sen åker Vilda hem till sin pappa vid tre tiden då blir det mer plugga :P Vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon kväll faktiskt är sugen på att festa men kändes väldigt tråkigt då Erika vart sjuk och inte alls kan festa :P Men kanske kör skräckfilms maraton istället vi får se helt enkelt....

 

Var skönt att träffa lillebror ikväll med och snacka lite... hehe vart tillsagd av en viss person ;) att vara social med familjen ja det gick ju braa! Ludvig med flickvän låg i soffan och sov största delen av kvällen, pappa undrade om vi inte kanske skulle gå i säng då kl var 22.00 ;) så jag ställde mig i duschen en halvtimme sen myste jag och Vilda i soffan tills hon somnade <3

 

Nu blir det snart att sova då jag är helt slut i kroppen och foten bara bultar och gör ont :S Kanske inte det smartaste att springa runt konstant i nio tim med en spricka i foten men men så kan det vara.

 

Sov gott


eriika

ja din jävla fot, de e för att du inte kunde hålla dej ifrån klackisar ;P det är riktigt jävla boring att jag är döende. men vi får ta igen det på nyår eller nått! jag ha tvinga tobbe att ladda hem massa skräckisar oxå att se på ikväll :D



PUBLICERAT: 2009-10-31, 09:21:54 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: