SKRIVET: 2009-10-27, kl 19:34:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite sliten...

Äntligen hemma från jobbet! Har varit en låång dag idag med väldigt lite folk :S Då är det inte jätte roligt att jobba, då får det hellre va FÖR mycket folk än för lite.....

 

Dumma Dumma jag glömde ta med mig en shake till jobbet.. så har bara hunnit med 1 än så länge, så jag har mest gått på vatten idag :( men ska ta å fixa till en nu så jag hinner få i mig två innan det blir att gå i säng...

 

Hm imorgon blir det städning,träning,plugga och klämma in lite träning med :D Så har en full dag det blir bra det :D Just det sen på kvällen blir det MK då Therese har försökt boka ett möte med mig i evigheters evigheter utan att lyckas ;)

 

VildarN ser på Över häcken och äter kräkor (räkor) som hon säger :D

 

Jag är trött och sliten just nu men ska ta och städa klart i köket i alla fal har kvar kyl och skafferi lika bra att göra bort det då blir det 1 sak mindre att göra imorgon....

 

Sen ska jag visst sluta röka med efter Halloween :O Det kommer bli hmm intressant :P Nej men måste ge upp det där nu i alla fal för Vildas skulle sen så kostar det en mindre förmögenhet för mig att röka, pengar som jag kan lägga på betydligt roligare grejer....

 

Puss påer.....

 

Vilda diggar

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: