SKRIVET: 2009-10-18, kl 20:37:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Halta Lotta....

Trotts att jag inte tyckte att jag vart så full igår har jag varit väldigt väldiiigt bakis idag :P sen lyckades jag även med att stuka foten, ordentligt, så nu haltar jag fram, snyggt :( jag vet inte vad trappen på Harrys har emot mig :S det är andra gången fast första gången va jag ordentligt på fyllan och föll och slog sönder båda knäna där.... hmm ska nog hålla mig ifrån Harrys nu så jag inte tar livet av mig i den där trappen ;) + mycket annat obehagligt man måste va med om där! Huvva Huvva....

 

Jag har varit ut och visat hästen för en tjej med som funderar att ta honom på foder, håller tummarna för det då jag och tjejen som har honom nu verkligen inte kommer överens...

 

Sen kom min VildarN hem och åå vad jag saknat min bulten, vi åkte ut till pappa en sväng behövde få foten fixad och så blev det middag och jag hade inte fått i mig något på dagen så det va bara att se glad ut det :D

 

Bild på Vilda & Jag som sitter och väntar på morfar, ser inte alls sliten ut där inte :D men ja Bju!


eriika

haha, nu kan du inte skylla på mej och ölspelet längre för första gången på harrys! mhm, sedär! jag tror det är karma jag ;) och håll då för helvete i foten så den inte ramlar lös... eller ska jag måsta köra runt dej i rullstol på HELLOOOOOween? :P



PUBLICERAT: 2009-10-18, 21:36:14 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Hea

Men satan se drygt! fylle rammel är fan iiinte nice, ofta gör man illa sig som fan för man är som gummi då man ramlar typ å märker inget :S.



PUBLICERAT: 2009-10-18, 21:36:22 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: