SKRIVET: 2009-10-28, kl 00:32:21 | PUBLICERAT I: Dagens

Kliar i fingrarna...

Det finns ett blogg inlägg som jag verkligen och då menar jag VERKLIGEN skulle vilja skriva, det kliar nästan i fingrarna men dock så kommer det bli ett jäkla liv om jag skriver det.....

Hm men funderar nästan på om det skulle va värt det ändå.....;)

 

Jag menar det den personen skriver involverar ju även mig och Vilda och jag får nästan skämmas över vissa grejer som den personen säger m.m, när till och med folk ringer mig och frågar vad det är för fel på den här personen...... och jag hoppas vid gud att det inte finns en speciell person som tar efter något alls från dig...

Men blogg inlägget kommer nog hamna här tillslut ska ni se :D

 

Den som väntar på något gott........:D

Btw gillade kommentaren i din blogg idag den var inte alls hmm speciellt hahaha

 

 

Från en sak till en annan


Oj vad du gör mig glad,

det är magiskt hur du kan få mig att gå från att vilja dra täcket över huvudet

till att sitta och le, fånigt till och med ;)

 

 

 


eriika

;)



PUBLICERAT: 2009-10-28, 08:22:10 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: