SKRIVET: 2009-11-26, kl 00:37:40 | PUBLICERAT I: Dagens

Trött & Rastlös

SÅ där ja då va afrot styrt, skulle behöva gå till en frisör snart känner jag både för att tunna ut mitt hår och köra en till rakpermanentning men det får bli en annan gång, kommer att kosta en del att göra det…. :P

Jag känner mig väldigt trött men samtidigt väldigt rastlös. Jag vill åka nu på en gång! :) Men får väl ta och sätta mig framför tv och hoppas på att man somnar så man hinner sova en timme eller två..

A jag hittade den :)

 


Therese

jag var och klippte mig igår, grymt skönt att få bort allt slitet :)



PUBLICERAT: 2009-11-26, 07:48:10 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
eriika

jag forskade runt i rakpemanenting men de dåliga överväger de bra med det så jag skippar de;P men klippa mej ska jag! nu äre fan över ett år sen :S tobbe prata om att jag kunde få de i julklapp... jäjj? :P KOM HEM SNART!



PUBLICERAT: 2009-11-26, 09:21:40 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: