SKRIVET: 2009-11-12, kl 21:45:50 | PUBLICERAT I: VildarN

Stora tjejen...

 

har flyttat ur mitt sovrum :P och sover nu i sin egna säng i sitt egna rum :) tog dock ett tag för henne att somna, men nu sover hon som en liten gris och jag hoppas på att hon gör det hela natten lång....

 

 

 

Imorgon blir det att åka och jobba, ska bli skönt att få göra något blir fort rastlös av att vara hemma några dagar.. men har som tur är rätt mycket att ta tag i här med så det är ju bra det, skulle behöva rensa ur mitt förråd som är fullt från golv till tak nästan med grejer jag vet att jag aldrig någonsin kommer använda igen så varför spara på skiten..... :O

Nej nu blir det snart sängen för mig då jag måste upp tidigt imorgon..

 

Natti

 

Tänker på dig gumman,

det gör otroligt ont att förlora något som ligger en nära hjärtat

men det kommer bli bättre, det tar bara lite tid.. stor kram till dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: