SKRIVET: 2009-11-04, kl 12:31:43 | PUBLICERAT I: Dagens

Sliten....

Tänker på dig idag

Sitter i skolan och gör absolut inget alls förutom att sitta och vänta på nästa lektion :P Är på skit humör idag med pg a av en del saker som händer just nu som inte alls är bra..  Hm vet inte riktigt hur jag ska lösa det heller

 

Vad mer då hm ja skorna har ju kommit i alla fal, hmm vet inte riktigt vad jag tycker om dom, dom är ju väldigt långa ska gå förbi med dom till syrran ikväll så får hon kolla hur fn det ser ut, kanske bara för att man inte är van vid att ha så höga stövlar med, för snygg är dom :D

Hoppas jag inte sabbar den andra foten med dom i alla fal ;)

 

Var ju tänkt att jag skulle åka en sväng nästa vecka men nu vet jag inte riktigt hur det blir med det heller då renoveringen verkar ta längre tid än tänkt och kan ju inte åka veckan efter heller pg a av att jag absolut inte får missa NT den 20….. What to do?  För jag vill verkligen åka ju, vill ju typ åka idag men det är ju så sjukt mycket hela tiden… :S Jag blir riktigt trött på det helt enkelt….#¤&%

Pink igen





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: