SKRIVET: 2009-11-24, kl 21:09:42 | PUBLICERAT I: Dagens

Måste skärpa till mig nu !

Så där ja då va sprutan tagen och den va ju jätte stor verkligen ;) nja va nog en utav dom mindre jag sett... måste verkligen ta och komma över min rädsla för sprutor för även om jag tar det lugn och inte visar det för Vilda så känner hon det på mig.. och det är ju inte så bra då hon är nog rädd för läkare som det är. Men han var verkligen super duktig och försökte sitt allra bästa för att charma Vilda, det funkade fram till han stack henne i armen.. så direkt efter att jag fått min spruta så tog hon min hand och sa: kom mamma nu går vi! :) Lillskruttan min.

 

Hoppas vi klarar oss från feber i alla fal, varken hon eller jag har några känningar än i alla fal... hoppas det fortsätter så.

 

Har börjat packa inför Göteborg nu i alla fal.. herregud så mycket mer grejer som ska med när man ska åka med ett barn, så stora resväskan åkte fram och börjar märka att den inte är stor nog :O Men hon ska få packa ner en massa leksaker i sin pippi väska som hon får ha i bilen sen kommer datan att få följa med så hon kan glo film när hon blir allt för rastlös i bilen och när jag blir rastlös så har jag lånat med mig Williams Nintendo ds , vi åker ju till pappa imorgon efter dagis och sover över där eftersom att vi åker kl 5.00 på torsdag morgon. Måste komma ihåg att slänga in en kudde i bilen! Men det är ju rätt positivt då Vilda troligen kommer sova dom första timmarna och vi kommer ner tidigare kommer dock att känna sig lite sliten när vi ska kliva upp, men det får funka ;)

Ska bli riktigt kul :) jag längtar en hel del <3

 

Jag lovar Erika ska vara duktigare på att mobil blogga den här gången :D


eriika

ja det hoppas jag! :P



PUBLICERAT: 2009-11-24, 22:03:53 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: