SKRIVET: 2009-11-20, kl 19:58:39 | PUBLICERAT I: Dagens

Im happy for you baby :D

Idag var det en bra dag på jobbet, försov mig dock som vanligt men han i tid ändå ”pust” på tiden att införskaffa en ny väckarklocka för det här funkar ju inte riktigt så bra.... :P

 

Sen kom Erika förbi på jobbet, jag slängde åt henne en café latte och så fick hon sitta och vänta ett tag.. sen vart det shopping på hög nivå i alla fall från min sida, tror jag måste lära mig något utav Erika när det gäller sånt :) tror min shopaholic börjar komma tillbaka hihi men får bara shoppa mindre i gbg helt enkelt och det var definitivt grejer som jag och Vilda behöver..fattar inte ens varför jag skriver mer om det här nu ;) .... När Tobbe kom ner på stan så käkade vi Kina mat.. :)

 

och just nu så sitter jag och Vilda och ser på barn tv, fröken verkar rätt sliten idag och då är vi två. Har super ont i axlarna idag och vet inte riktigt varför.. och på måndag kommer jag ge upp och gå och ta den där ”jäklagrissprutan” det är väl lika bra det eller?? :O

Jag hatar verkligen sprutor :S Jo jag vet att sticka en jätte nål genom tungan och sen göra samma sak med näsan,läppen,naveln och öronen sen tatuera sig en massa det funkar ;) Men det är ändå inte samma sak känns det som.... sköterskorna brukar skratta lite åt mig men det tar jag :D

 

Och nu är det endast 6 dagar kvar till jag och Vilda åker ner till Göteborg det ska blir riktigt skoj :D

Det blir en vända på Liseberg och en shopping runda på lördag då jag ska träffa en gammal kompis på en fika, evigheter sen jag såg henne så det ska bli kul....:)

Skulle vilja åka på Ullared på Söndag med, får försöka lirka lite med pappsen hehe

 

Men nu blir det en dusch har stått vid stekbordet en hel del idag :S

 

Men så här illa är det inte, "host host" än....

 

 

Hejba

 

 


eriika

:D



PUBLICERAT: 2009-11-20, 23:03:01 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: