SKRIVET: 2009-11-29, kl 22:22:08 | PUBLICERAT I: Dagens

Hem


Jaha då åker man hem imorgon, efter några full bokade dagar i Göteborg men jag trivs verkligen i den här stan om man bortser från igår och mina tappra 3 tim på stan med miljoner människor, en barnvagn och en tjurig Vilda. Tillslut var jag så less efter att inte lyckats hitta igen något jag ville ha och bli irriterad på alla idioter som bara kliver över vagnen så jag gick på Hemköpt köpte en dricka och tog spårvagnen till min faster igen. :) men det funkade det med blir bättre nästa gång då jag har med min egen vagn och kan köra över folk med den :D

 

Men ska bli skönt att komma hem saknar lilla Umeå och alla jag har nära där :) sen så har jag en hel del saker att leta rätt på när jag kommer hem med! ;)

 

Ikväll har jag och Vilda träffat Danne hos hans vänner och dom bjöd på middag väldigt trevligt var det :) va ju som vanligt lite nervös innan då jag inte är så bra med nya människor men dom var jätte trevliga båda två vilket var väldigt skönt och lugnande :)

 

Nä nu blir det att slänga ner kläder och allt annat i väskan och ta sig till sängen, ska upp 05:15 imorgon och det kommer bli en låång dag, hoppas det går lika bra upp nu som det gjorde ner ….

 

Natti



Dagens.... den värmde ;)

ja precis, du är int så dum som fettofjanten ser ut du ;)


eriika

haha men ta de som en komplimang då ;P



JAAAAAAAA jag vill haaaaaaaaaaaaaaa :D



PUBLICERAT: 2009-11-29, 22:28:59 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Therese

jag tränar på dragonens hc, hos sjukgymnasten ;)



PUBLICERAT: 2009-12-01, 15:16:00 | URL: http://tezzybump.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: