SKRIVET: 2009-11-16, kl 21:42:00 | PUBLICERAT I: Dagens

Dagens bravader

Har varit riktigt trött idag :S Men gav mig ändå på förrådet, det är magiskt hur mycket grejer som man sparar!! Såna saker som man verkligen aldrig någonsin kommer använda igen. Mitt förråd va verkligen fullt med såna grejer, tror jag kastade 5 sopsäckar med saker som aldrig mer kommer användas....... + att det finns grejer som måste köras bort med. Men nu går det i alla fal att ta sig in där :D

 

Imorgon blir det att jobba en sväng, vilket känns skönt! Ska ta mig en chai latte det första jag gör :D För är så extremt söt sugen just nu. Tur att det inte finns något sånt hemma i alla fal ;) Måste även ta en sväng på banken och lite sånt...tråkigt göra

 

Sen på kvällen blir det BodyJam med Hea.. ska bli riktigt skoj då träningen helt stannat av för tillfället. Så det är positivt att hon drar igång mig igen då jag mår så mycket bättre när jag gör något än att bara sitta och bli rastlös.

 

Kvällens film var The Echo som faktiskt var helt okej...

 

 

Nu blir det sängen så jag kommer upp imorgon, Natti ;)

Tycker om dig Hun



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: