SKRIVET: 2009-11-18, kl 11:53:42 | PUBLICERAT I: Dagens

BodyJam

BodyJam igår var rätt skoj faktiskt, lite svårt men jag fick skratta en hel del åt mig själv i alla fal :D Men det brukar ju ta några gånger innan man fattar hehe ”hoppaspådetiallafal”

 

Oj vad jag är less på min mobil nu, den ringer 100 gånger om dagen känns det som, har ju lagt ut en massa annonser åt min lille bror med massa spel m.m Grejen med det är ju att jag fn inte har någon aning om vad dom frågar om??? :O Fat, Slim, minneskort vilken firmware är det?? :O Och jag som inte har den minsta aning om något när det gäller dom här spelen, står som ett jäkla ???

Hm men nu har jag då varit och kollat upp sånt i alla fal, och behöver inte känna mig utstött av ”spelpojkarna” ska bli skönt när allt är sålt i alla fal …...

 

Idag blir det att försöka städa lite, måste iväg en snabbis på stan med vilket mest känns mest bara jobbigt men det behövs :P

 

Min lilla stora bäbis...<3

 

Vilda sover i sitt eget rum nu, har knappt varit några problem med det, vilket känns bra. Hon vaknade en natt och ville sova inne hos mig men den natten drömde hon om någon stor grön spindel som visst var i sängen, hon vaknade säker 5 gånger utav det här och sen dess vägrar hon sova med mig! Och tro mig jag har försökt.... ;)

 

Nej om man kanske ska ta tag i något, så det händer grejer idag....

 

 

 

Tjing



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: