SKRIVET: 2009-11-01, kl 15:40:40 | PUBLICERAT I: Dagens

Åldersnojja vid 23....

Efter en lång dag hos pappa m.m Somnade jag på soffan igår vid 22 tiden när jag skulle se film :O Var nog första gången för mig en Halloween + att vara barnledig som jag somnar så tidigt... hmm undra om det är åldern eller vad det är...

 

Välkommen Märta, Här är din splitternya röda rullator med ringklocka... kör försiktigt!

 

Vaknade i alla fal vid 9 tiden och det va ju bra det för har haft en del pluggande att fixa med idag..

Tog en paus från matten vid 12 tiden och åkte ut till hästen för att träffa en tjej där som funderar på att ta honom på foder så håller tummarna för det nu! Det kommer blir svårt för mig annars om jag måste ta hem honom i dec, har varken råd eller tiden som krävs för att ha en häst just nu..

 

Nu blir det duschen innan VildarN kommer hem och åh vad jag saknat henne....

 

Saknar dig jätte mycket söt


Hea

Jag känner igen det där.. Jag känner mig JÄTTE gammal som typ hellre vill vara hemma på helgerna å sova tidigt för att kliva upp i tid å göra saker som typ städa,tvätta,gå på träningspass.. :S.



Tur man inte är ensam om att sova tidigt på helgerna ;p



PUBLICERAT: 2009-11-01, 16:33:05 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea
Flawless

Saknar di gem hjärtat. det är inte åldern som gör dig trött.... Det är jag som håller dig vaken på tok för länge..... Puss på dig hjärtat mitt!



PUBLICERAT: 2009-11-01, 17:32:43 | URL: http://nattkaffe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: