SKRIVET: 2009-12-05, kl 22:33:01 | PUBLICERAT I: Dagens

Vart är Julkänslan ??

Är less på att vara sjuk nu, hatar att gå runt och snora :P och så hade Vilda feber i morse med, tyckte synd om lillfröken :( Men hon fick gå hem till mormor och baka pepparkakor och riva ut hennes lägenhet så hon var nog nöjd ändå..:)

Var slitsamt att jobba idag men som tur är så blir det ledigt några dagar nu så man hinner bli frisk :)

det vart i alla fal pepparkakshus gjort idag och det vart i alla fal bättre än förra årets kråkslott :D och ska strax hämta upp alla julgrejerna för nu vill jag ha lite julkänsla..som jag inte har en aning om vart den tagit vägen... ska ge mig på att fixa någon jul musik med tror jag hmm ska försöka hinna med att göra frostade äpplen med, såg att dom fixat det på jobbet och det var rätt fint :)

Mycket göra nu känns det som, är dock helt slut så får ta en del imorgon med :P

 

Nu låter det som att Danne verkar vara rätt less på att försöka fixa Luddes dator :P ropade för en stund sen och frågade hur det gick.... fick inget svar :O

Natti



eriika

bju på äpplena! gravidisar borde bli ERBJUDEN all slags mat tycker jag ;P



OCH HUR GÅRE MED DANSEN EGENTLIGEN? JAG VILL HA SNÖÖÖÖÖ NUUUU!



PUBLICERAT: 2009-12-05, 23:03:58 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: