SKRIVET: 2009-12-18, kl 21:17:46 | PUBLICERAT I: Dagens

Sovmorgon

 Så jag fick åka iväg på jobbet utvilad :) och det var ju tur då det var kaos på jobbet för vi var 1 man kort och nätet för att dra kort har strulat heela dagen… och det är ju inte lite folk som ramlar in nu vid Jul då verkligen alla är ute och bränner mängder med pengar :O Jaa jag är lite avis för jag vill med ut på stan och bränna pengar :P men ska ta mig en GalenSpringaRuntBlandHundraMänniskorOchTrängas Chai-dejt med Erika på måndag efter jobbet :D Ojaa jag längtar… jag behöver mina Erika dejter med lite närmare mellanrum!! sen har ja ju knappt köpt en enda lite julklapp än och jag som skulle vara ute i goood tid det här året jotjena… men det får bli nästa års projekt! Jag känner mig helt slut just nu så det blir att slänga sig in i en dusch och sen blir det troligen sängen :D tror det är åldern ;) Natti


eriika

det blir awesome! tycker oxå de e alldeles för länge mellan våra dejter



PUBLICERAT: 2009-12-18, 23:22:07 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: