SKRIVET: 2009-12-13, kl 20:13:42 | PUBLICERAT I: Dagens

Mini Gris och Pygmeigelkott :O

Så där ja nu är lägenheten städad, Vilda badad och jag har socker chock efter kalaset... :) min syster hade ju gjort den godaste choklad tårta jag har ätit i hela mitt liv Mmmmmm säger jag bara :D

Imorgon blir det nog att åka en sväng upp mot pappa för att hälsa på honom sen är det lucia fika på dagis som jag ska iväg och titta på det är ju Elsa som ska va med i tåget där :)

 

Emil har blivit tokig och vill köpa ett husdjur till Vilda i julklapp :O jaha sa jag så nu har dom tittat på hundar, mini grisar, kaniner och en pygmeigelkott... undra hur det här ska sluta :O

Nä nu ska Vilda i säng..


eriika

haha fan va kul me en minigris :D



PUBLICERAT: 2009-12-13, 21:59:37 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Sara

Ja alltså, Jonah har ju eget rum.. och att ha hans säng i mitt rum, det skulle aldrig gå, då skulle han verkligen inte ligga stilla. Han är otroligt nyfiken och aktiv kille, så jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra för att han ska ligga kvar. Största problemet är egentligen när han vaknar på nätterna, inatt tog det över 5 timmar för han att somna om :S



PUBLICERAT: 2009-12-14, 09:41:49 | URL: http://dolphin.blogg.se/
märta

men när han vaknar eller om han nu själv kliver ur sängen om du första gången förklarar att det är natten och han måste sov ....m.m nästa gång så lägger du bara honom och säger inget och prova köra på det?

det är ju svårt sånt här barn är ju så olika



PUBLICERAT: 2009-12-14, 09:59:15 | URL: http://mittlivmedenvilde.blogg.se/
Sara

Japp, det gör jag.. Jag följer han till sängen, stoppar han och säger att det är natt och han måste sova. Men det är väl bara att kämpa på antar jag, nån gång måste det ju ge med sig, bara det att man blir sjukt sliten själv när man inte sover mer än 3-4 timmar per natt i två-tre veckors tid. Men på fredag skulle vi till Vännäs, så jag ska eventuellt skicka dit Jonah en dag tidigare så jag får sova ut ordentligt :)



PUBLICERAT: 2009-12-14, 10:45:04 | URL: http://dolphin.blogg.se/
eriika

men de där fixar vi ju i veckan ;)



näemen en minigris är väl en minigris hela livet? eller aså en mindre variant av en gris iaf, inte 500kgs julskinka :P mamma hade en på jobbet förut som va typ i cakens storlek, kanske lite större, och den va då fullvuxen då :)



PUBLICERAT: 2009-12-14, 12:19:10 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: