SKRIVET: 2009-12-27, kl 19:50:47 | PUBLICERAT I: Dagens

Magiskt ute

Det här kommit magiskt mycket snö :D det var så häftigt ute i morse då snön nästan gick upp på låret och det var bara kall snö så det var alldeles luftigt, önskade att jag inte hade behövt gräva fram bilen för att åka och jobba.. hade mycket hellre åkt bob och lekt i snön idag… men men får ta det en annan dag istället…

 

Är i alla fal helt slut idag :P har velat gå i säng sen vi kom hem så tror jag ska lägga Vilda strax, ta en dusch och gå i säng… låter väldigt lockande faktiskt :) Imorgon blir det stan dejt med Erika för att kolla in rean lite… sen ska ju Erikas kärlek Calle ”visst från Idol! ja jag kan ju inte ha koll på allt heller :P”  va i stan imorgon så vi skulle visst gå förbi där och hänga med alla fjortisarna om det ens går att komma förbi muren av skrikande fjortisar… jag hoppas vid gud att dom inte skriker… suck

 

Men sen blir det springande i butiker + chai the , det blir bra det :D sen efter middagen ska vi ta oss en sväng till Emma och få vårat väldigt slitna hår klippta, och det behövs kan ja ju lova :P ska även kolla upp om antingen Emma eller Erikan har någon klänning som funkar åt mig på Nyår… hoppas på det i alla fal Emma snackade om något svart sak som hon trodde skulle funka… jag är ju inte riktigt en klännings tjej tyvärr… men får nog ta och skaffa några såna eller i alla fal något liknande typ lite längre tunikor m.m

 

Och nu babblar jag bara på för att jag är för trött ;)

 

Natti


eriika

ja min garderob är som sagt öppen, men jag är ju int så mycke för klänningar heller :P



imorrn kom å bli awesome! ajjm längting! :D



(tobbe säger att om jag hånglar me calle så vill int han va me mej längre, jag sa att jag måste iaf göra slut me han(calle) face to face, annars är jag taskig! han kan ju inte leva lyckligt ovetande om våran skilsmässa, he needs to move on med sitt liv oxå :P)



PUBLICERAT: 2009-12-27, 20:17:26 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Hea

Taaa med öronproppar isåfall ;).



PUBLICERAT: 2009-12-27, 21:07:12 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: