SKRIVET: 2009-12-03, kl 20:16:23 | PUBLICERAT I: Dagens

Kärleksmums...

 

Och jag har en karl i huset och har haft det sen i Måndags kväll... :) fast han är en ganska duktig karl som lagar mat, plockar bort och inte smutsar ner :)

Och Vilda verkar tycka det är vääldigt trevligt för hon skrattar en hel del :)

och det är inte bara hon som tycker så ;)

 

Vilda är lite snuvig idag så hon fick vara hemma med oss så vi har varit ner på ”byn” som någon kallar det i ”ingemansland” :)

Och nu har det bakats kärleksmums och har drömmar i ugnen.

Sen blir det mys i soffan och en film.... (måste börja tänka på "sambo kilon" nu tror jag :O för såna vägrar jag få)

och imorgon ska jag åka och jobba några tim och sen möta upp Erika på stan, ska bli väldigt skoj att se henne om hon har en riktig tjockis mage snart :D

sen blir det hämta Vilda fixa middag och börja med julpyntande och pepparkakshus bak :)


Natti


Therese

åh, vad mysigt ;)



PUBLICERAT: 2009-12-03, 22:11:12 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
eriika

MEN JAG KAN INTE SLUTA TITTAAAAAAAAAAAAAAA AAAHHHH :P



ja, fettomagen (bäbisen är då för liten för att ta sådärjävla stor plats redan:P).. jag ryms inte i byxor längre :/



PUBLICERAT: 2009-12-04, 15:29:54 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: