SKRIVET: 2009-12-10, kl 21:05:29 | PUBLICERAT I: My life as a shopaholic

I love it

Jag har alltid velat ha en klocka, men nästan aldrig haft någon då jag inte hittat någon jag velat ha helt enkelt men nuu har jag hittat kanske 40 st som jag vill ha :D Från serien Addiction by Jet Set...

Skulle vilja ha en av varje färg.. hm ska nog införskaffa en sån i slutet på Januari tror jag :D

 

Riktig dålig bild men hittade ingen bättre men jag och Erika såg dom nere på stan och oo va fin dom är :D

 


eriika

men ge mej en vit utan blingbling när du ändå är igång ;)



ja jag bju på tjockisfasonerna, som jag sa igårkväll, det börjar gå överstyr, haha :D hur uppsvälld få man va!? :P



PUBLICERAT: 2009-12-10, 22:13:05 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: