SKRIVET: 2009-12-29, kl 21:14:11 | PUBLICERAT I: Dagens

Det blir ju alldeles förskräckligt!

Blev väckt i morse av att pappa ringde och sa att E inte mådde bra, så jag och Vilda kastade oss in i bilen och åkte… va dock inte så alvarligt som han fick det att låta… suckBåde Mamma och E var på vårdcentralen så Vilda och jag var kvar där så vi kunde skjutsa hem dom, vart inte riktigt så då mamma var tvungen att åka på rönken  för att hon haft problem med handleden, så jag körde upp dom båda dit för E ville hälsa på G som ligger inne pga av att han vart tvungen att operera bort blindtarmen. Så jag åkte iväg å Maxi för att handla lite och kolla in lite rea :) När jag kom tillbaka för att hämta dom så hade mamma fått gips :O ja man kan väl säga att familjen inte har haft ett super bra slut på 2009… tråkigt nog :P

 

När jag kom hem så va det städning som gällde! Är snart klar håller på att tvätta nu och tänkte skura golven imorgon när mattorna torkat och nu sitter jag och rensar ur lillfrökens garderob som är full med kläder men hon kan knappt ha något… på tiden för stor shopping av barnkläder snart… till mamman med tror jag :D


Och nu till kvällens bästa…


Vilda stod och pratade om att Tindra inte fick ta hennes ring,
sen tog hon sig för pannan, skakade på huvudet och sa...
Dåå blir det ju alldeles förskräckligt!


Vart den där ungen får allt ifrån är ett mysterium ;)


eriika

vildarn är sötast! :D



näemen fy, meeen 2010 ska bli awesome har jag bestämt B)



PUBLICERAT: 2009-12-30, 01:06:26 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: