SKRIVET: 2009-12-29, kl 21:35:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dap

Nu är det ju Nyår snart och hörde den första smällaren när jag va ute på balkongen nyss…

Och tänker inte ens gå in på vad jag tycker om idioter som smäller runt hus m.m


Men i alla fal så ska jag rekommendera en Dap som har funkat otroligt bra på min hund, har nog haft den 2-3 år nu och det var väl investerade pengar :D


Lugnande feromoner för hund. Hjälper mot stressrelaterade problem såsom skällande,
nervöst slickande, dålig rumsrenhet m.mSätts in i ett elektriskt uttag och täcker 50 - 70 kvm boyta. Räcker i ca fyra veckor

Nu måste jag bara leta reda på min med :P


eriika

får se hur tjockisen reagerar nu, vi har oxå hört nån enstaka smällare men då har han inte brytt sej, hoppas han inte blir skitis annars ska jag prova en sån där nästa år :)



PUBLICERAT: 2009-12-30, 01:04:44 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Hea

Visst blir man helt jävla förbannad av folk som inte har vett i skallen gällande raketer och smällare? vissa köper typ livsfarliga raketer och dylikt till sina 9-11åriga BARN och låter dom själva få tända igång dom!!!! :O. Helt jävla sinnessjukt!



PUBLICERAT: 2009-12-30, 13:14:58 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: