SKRIVET: 2009-12-17, kl 19:21:57 | PUBLICERAT I: Dagens

Blåbärspaj

Idag åkte vi en sväng ut till pappa i Vännäsby och där ute var de -25 grader :P kände mig tacksam över att jag inte bor kvar där ute för Vännäs är ett riktigt kallhål …. :S Men det är ju som sagt snö ut i alla fal och det är riktigt mysigt och julkänslan börjar infinna sig nu :)


Passade på att hämta lite blåbär så nu håller vi på med en blåbärspaj  :)

 

Imorgon blir det jobb igen och sen hem å ha myskväll hoppas jag, har för mig att mamma pratade om att hon ville att vi skulle komma dit en sväng med men kommer dock inte ihåg varför :O minnet är bra men kort :P  På lördag är vi i alla fal bjuden på middag hos min syster Elin så då blir det ett glas vin eller två :D

hmm på tiden att ta ut blåbärspajen kanske ;)




eriika

men BJUUUUUUU



PUBLICERAT: 2009-12-18, 10:41:08 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: